تکریم دانشجویان جدید الورود درجیرفت

جشن برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه جیرفت

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت گفت: جیرفت مهد تمدن بوده وتحصیل در دانشگاه جیرفت فرصتی برای شناخت تمدن بزرگ جیرفت است.

جشن برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سعید برخوری گفت: مجموعه دانشگاه از اعضای هیئت علمی، کارکنان و هیئت رئیسه تلاش می‌کنند تا همه امکانات مورد نیاز شما را فراهم کنند تا شما در راه رسیدن به هدف خود مشکلی نداشته باشید.

برخوری افزود: همانگونه که برای رشد و پیشرفت شما تجهیزات جدید در دسترس شما قرار گرفته، رقابت برای دست یابی به فرصت های پیش رو نیز بیشتر شده است و لازمه پیروزی شما در این رقابت برنامه ریزی و سعی و تلاش در جهت رسیدن به هدف است.

وی با بیان این مطلب که یکی از دغدغه های همه جوانان در کشور اشتغال است تصریح کرد: اگر کسی امروز با برنامه ریزی و هدف گام بردارد می تواند به شغل مد نظر خود دست یابند.

 معاون آموزشی دانشگاه جیرفت تصریح کرد: دانشگاه جیرفت موفقیت های چشمگیری داشته و گواه این مدعا قبولی بالای دانشجویان در سنوات گذشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کسب رتبه های برتر می باشد که نشان از آن دارد که زمینه پیشرفت و موفقیت فراهم است لذا تلاش و پشتکار شما را می طلبد.

همچنین در ادامه این نشست حجت الاسلام اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جیرفت گفت: کسانی که ایمان و دانش آنها با هم پیشرفت کرده باشد جایگاه بسیار بالایی نزد خداوند دارند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان این مطلب که شما دانشجویان به شهری قدم گذاشته اید که گهواره تمدن بشریت است تصریح کرد: هیچ تمدنی بوجود نیامده و هیچ کشوری تمدن سازی نکرده، مگر اینکه با علم، تمدن سازی کرده باشد ،لذا مهمترین رکن هر تمدن علم آموزی بوده است.

وی در ادامه افزود: تمدنی که در جیرفت شاهد آن هستیم در راستای توجه به مقوله علم آموزی ایجاد شده و امروز ما به آن می بالیم.

حجت الاسلام شاهرخی مهمترین مهارت های دوران دانشجویی را مدیریت زمان، حل مسئله، دوست یابی و بندگی خداوند دانست و بیان کرد: دانشجویان باید تلاش کنند در کنار کسب علم این مهارت ها را بیاموزند و استفاده و شرکت در برنامه های فرهنگی را در برنامه های خود داشته باشند.

این مراسم همراه با هدا هدیه به دانشجویان جدید الورود بود.

انتهای پیام/ح

جشنی برای دانشجویان جدید الورود جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار