سردار رحیمی خبر داد

جرایم در پایتخت پیچیده‌ است/ سردار محمدیان رکورد زد

رئیس پلیس پایتخت گفت: جرایم در تهران نسبت به سایر شهر‌های کشور پیچیده‌تر است.

جرایم در پایتخت پیچیده‌ است/ سردار محمدیان رکورد زدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: سردار محمدیان رکورد ریاست در پلیس آگاهی را زد و ١٠ سال خالصانه خدمت کرد.

وی افزود: بنده سه سال در پلیس راهور بودم، اما سردار محمدیان حضور بی سابقه‌ای در جایگاه ریاست داشت.

سردار رحیمی اذعان کرد: بنده و سردار محمدیان از سال ٧٢ و در اصفهان با هم آشنا شدیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در دوران خدمت سردار محمدیان تحولات شگرفی در پلیس آگاهی تهران بزرگ رخ داده است، ادامه داد: در این ده سال شاهد جریانات مختلفی در پایتخت بودیم اما عملکرد ایشان در پلیس آگاهی تحسین برانگیز است.

سردار رحیمی بیان کرد: جرایم در تهران بزرگ نسبت به سایر شهرهای دیگر پیچیده‌تر است.

وی افزود: سردار محمدیان که درخشان‌ترین دوران پلیس آگاهی را رقم زده، تسلط خوبی بر پلیس آگاهی و موضوع کشف جرم پیدا کرده، البته در مبحث کشف جرم هنوز به  استانداردی که می‌خواهیم نرسیدیم اما بلوغ امروز آگاهی تهران به برکت مدیریت برادر عزیزم سردار محمدیان است که در همین جا از تلاش این عزیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه سردار محمدیان براساس توانمندی هایشان برای این مسئولیت انتخاب شدند، افزود: از این پس او مسئولیت سنگینی را در استان البرز خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به انتصاب سرهنگ یاراحمدی به سرپرستی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از این پس پلیس آگاهی باید با تمام پتانسیل و ظرفیت خود برای پیشگیری از وقوع  و کشف جرم تلاش کند و ما هم در این زمینه همراه پلیس هستیم.

انتهای پیام/

صحبت های مهم سردار رحیمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار