زمینه‌های توسعه صادرات غیرنفتی در آذربایجان غربی فراهم شود

استاندار آذربایجان غربی گفت:زمینه های توسعه صادرات غیرنفتی در آذربایجان غربی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گفت: از مدیران و مسئولان انتظار می‌رود در خصوص فراهم نمودن زمینه‌های توسعه صادرات غیرنفتی استان اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه وظیفه داریم برای ورود و خروج مسافر خدمات ارائه نماییم، افزود: برخی مسائل و مشکلات در ورود و خروج مسافر از مرز‌ها وجود دارد که این مسائل باید سریع چاره اندیشی و رفع شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی زمینه برای واردات از ترکیه هموار می‌شود، اظهار داشت: اقامت و کالا‌های ارزان قیمت در کشور همسایه علت افزایش مسافر به کشور ترکیه است که باعث واردات کالای همراه مسافر می‌شود.

سعادت با بیان اینکه برای کالا‌های وارداتی همراه مسافر باید سقف مشخصی تعیین شود اظهار داشت: در این خصوص باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد که در صورت اضافه بار کالای مربوطه ضبط خواهد شد.

در ادامه این جلسه در خصوص موانع و مشکلات موجود در مرز‌های استان، زیرسازی‌های لازم و ساماندهی وضعیت موجود بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/م

کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.