مرکز تجمیع خطوط؛

راه اندازی مرکز تجمیع خطوط ۱۱۰ در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از راه اندازی مرکز تجمیع خطوط ۱۱۰ در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی با ۱۸۸ شغل، شبانه‌روز در مرز و در تمام نقاط کشور مجاهدانه در حال تلاش بوده و به تعبیر مقام معظم رهبری کارکنان این نیرو مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی به مجاهدت‌ها، تلاش‌ها، دلسوزی‌ها و حفظ ارزش‌ها توسط نیروی انسانی نگاه می‌شود، تلاش همکاران ما در لرستان در همه ابعاد ستودنی است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه امنیت مقوله بسیار مهم و محصول اجتماعی بوده، بیان داشت: امنیت این است که ما بتوانیم دلهره، دغدغه و استرس را از مردم برداریم که در استان لرستان با تلاش همکاران این اتفاق افتاده است.

مهدیان نسب با اشاره به خدمات امدادی نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی علاوه بر خدمات امنیتی، ترافیکی و انتظامی خدماتی از قبیل: اقدامات امدادی و مردم یاری نیز به مردم ارائه می‌دهد، به نحوی‌که در ماه‌های گذشته، ۲۰ پزشک متخصص در قالب طرح مردم یاری به مردم شهرستان چگنی خدمت‌رسانی کردند.

وی یادآور شد: دراستان برای اولین بار برای چهار نفر از هر هیئت کاور پلیس یاران محرم تهیه شد، همچنین با پیرغلامان جلسه گذاشته و آن‌ها را در امنیت شرکت دادیم و می‌توان گفت که عضوگیری در حوزه پلیس افتخاری، نمونه مشارکت عینی است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به وضعیت رو به جلو این نیرو در استان، افزود: در حوزه توانمندسازی برای محکم کردن پایه‌های معنویت، ۱۸ اولویت تعریف شده که اولین اولویت توسعه بصیرت دینی است.

مهدیان نسب ادامه داد: در استان ل ۱۱ هزار نفر پیشنهادها، انتقاد‌ها و شکایت‌های خود را در سامانه ۱۹۷ ثبت کرده، همچنین ۱۴۳ درصد افزایش تقدیر از پلیس در این سامانه ثبت شده است.

این مسئول با بیان اینکه ۱۱ اولویت از ۱۸ اولویت پلیس لرستان رویکرد اقتصاد مقاومتی داشته، عنوان کرد: سه اولویت مربوط به مسائل درون سازمانی و چهار اولویت دیگر از اولویت‌های ویژه پلیس از جمله مبارزه قاطع با تهیه، توزیع و مصرف کنندگان موادمخدر است.

فرمانده انتظامی لرستان با ابراز اینکه در کاهش آسیب‌های اجتماعی دنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستیم، تصریح کرد: در ۶ ماه گذشته بیش از ۲ و نیم تن موادمخدر کشف شد، همچنین ۵۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی، و یک هزار و ۴۸۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده است

وی افزود: ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد تقویت امنیت اخلاقی درلرستان مناسب بوده، با این وجود دائما با ناهنجاری‌ها و رفتار‌های بی‌حیایی و غیرت‌زدایی بشدت برخورد می‌شود.

مهدیان نسب با اشاره به فعالیت پلیس فتا، گفت: در بحث فضای مجازی پلیس فتای لرستان، یکی از پلیس‌های بسیار مقتدر بوده، به‌گونه‌ای که بیش از سه هزار و ۱۰۰ سایت مجرم شناسایی و ۱۸۰ نفر مجرم اینترنتی نیز دستگیر شد.

وی از راه اندازی مرکز تجمیع خطوط در استان خبر داد و افزود: درصدد راه اندازی مرکز تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان هستیم، دیروز کلنگ ساختمان به زمین زده شد و امیدواریم ضمن تکمیل خطوط، مرکز مانیتورینگ پلیس را نیز توسعه دهیم.

انتهای پیام/م

مرکز تجمیع خطوط ۱۱۰ در لرستان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.