منهدم شدن باند سرقت؛

انهدام ۱۴ باند سرقت در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴ باند سرقت در این شهرستان منهدم و ۳۲۶ سارق دستگیرشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد اظهار کرد: در نیمه نخست امسال ۸ طرح پاکسازی و دستگیری معتادان انجام و در مجموع ۲ هزار و ۵۳۶ مورد معتاد از سطح شهر جمع‌آوری‌شده است.

وی از افزایش ۸۷ درصدی کشف وقوع سرقت‌ها در ۶ ماهه نخست امسال خبر و ادامه داد: در مدت یاد شده همچنین کالا‌های قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: در مدت یادشده همچنین شاهد کاهش ۱۷ درصدی در تعداد تصادفات و کاهش ۳۸ درصدی در تلفات جاده‌ای در تصادفات برون‌شهری هستیم.

دلیری به افزایش ۱۰۲ درصدی پرونده‌ها در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت ۶۸ شبکه تلگرامی و اینستاگرامی ضد اسلام شناسایی و مقادیری پول کلاه‌برداری شده نیز کشف‌شده است.

وی تأکید کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۴.۵ درصد از مجموع پرونده‌های قضایی به مشاوره ارجاع و حل‌شده است، همچنین ۹۰ درصد از پرونده‌های سپرده‌شده به مشاوره منجر به ایجاد صلح و سازش شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: در این مدت ۲ باند تهیه حشیش و ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۱۲ قاچاقچی عمده دستگیر شده‌اند.

دلیری خاطرنشان کرد: در ۶ ماه سپری‌شده از امسال در مجموع ۹ هزار و ۵۵۴ مورد مراجعه به‌نظام وظیفه انجام و ۷ هزار و ۶۳۴ مورد گذرنامه در شهرستان بروجرد صادرشده است.

وی از افزایش ۲۸ درصدی دستگیری مجرمان در مقایسه با ۶ ماهه نخست سال گذشته خبر و ادامه داد: در این مدت همچنین ۴۲۰ خرده‌فروش مواد مخدر از سطح شهرستان بروجرد دستگیرشده است.

فرمانده انتظامی بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود امنیت را بسترساز امنیت جامعه در ابعاد مختلف تلقی کرد و گفت: در سایه ایجاد امنیت، زمینه برای امنیت در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی فراهم می‌شود.

دلیری تأکید کرد: در سایه فعالیت کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بروجرد و باوجود مشکلات پیش رو اجازه نداده‌ایم که موضوعات اجتماعی به موضوعات امنیتی تبدیل شوند.

وی بیان کرد: از سویی افزایش ۱۱ درصدی تماس شهروندان بروجردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته نشان‌دهنده افزایش اعتماد مردم به پلیس و ارتقاء سطح مشارکت آنان در برقراری و بالا بردن هر چه بیشتر ضریب دو مؤلفه امنیت و احساس امنیت در این شهرستان است.

انتهای پیام/م

۱۴ باند سرقت در بروجرد منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.