موتورسواران قانونمند؛

برگزاری رزمایش موتورسواران قانونمند در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدخترگفت:رزمایش موتورسواران قانونمند به مناسبت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی رزمایش موتورسواران قانونمند به همت پلیس راهور در پلدختر برگزار شد.

وی افزود:در این رزمایش تعدادی از موتورسواران پلدختر با داشتن کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح خیابان‌های این شهر مانور موتوری برگزار و بر اهمیت توجه به دستورات پلیس تاکید کردند.

فرمانده انتظامی پلدختر هدف از اجرای این رزمایش را رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقا سطح ایمنی هنگام تردد موتورسواران در سطح شهر عنوان کرد.

سرهنگ عبدالوند بر لزوم استفاده از کلاه ایمنی در موتورسواری تاکید کرد و افزود: کلاه ایمنی در کاهش شدت تصادفات و مرگ و میر ناشی از آن موثر است و، چون موتور سیکلت وسیله‌ای آسیب پذیر است موتورسواران به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

وی نداشتن کلاه ایمنی را همانند نبستن کمربند در خودرو دانست و از موتورسیکلت سواران خواست به منظور ایمنی بیشتر برای حفظ جان خود استفاده از کلاه و داشتن سرعت مطمئنه را مد نظر قرار دهند.

فرمانده انتظامی پلدختر اظهار امیدواری کرد: برای موتورسیکلت سواران استفاده از کلاه ایمنی به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا تلفات جانی ناشی از موتور سواری کاهش یابد.

در این رزمایش موتور سواران از میدان بسیج رژه خود را آغاز و با حرکت در خیابان‌های سطح شهر با شعار حفظ جان با گذاشتن کلاه ایمنی به مبدا حرکت خود بازگشتند.

دراین همایش به ۱۰ نفر موتورسواران قانونمند پلدختر به صورت رایگان کلاه ایمنی اهدا شد.

انتهای پیام/م

رزمایش موتورسواران قانونمند درپلدختر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.