زخمی شدن چند فلسطینی در درگیری های شمال الخلیل / ممنوع شدن اذان فلسطینی‌ها

در درگیریهایی که عصر سه شنبه میان ارتش صهیونیستی و فلسطینیهای ساکن شمال شهر الخلیل در کرانه غربی رود اردن رخ داد دهها فلسطینی زخمی شدند.

زخمی شدن چند فلسطینی دردرگیری های شمال الخلیل / ممنوع شدن اذان فلسطینیهابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ­در درگیریهایی که عصر سه شنبه میان ارتش صهیونیستی و فلسطینیها ساکن شمال شهر الخلیل در کرانه غربی رود اردن رخ داد دهها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دولتی فلسطین از الخلیل ، در حملات و تیراندازی های نظامیان صهیونیستی به سوی فلسطینیهای روستای بیت امر در شمال الخلیل دهها فلسطینی از جمله یک نوجوان هدف گاز اشک اور و گلوله های صوتی ارتش صهیونیستی قرار گرفتند و زخمی شدند.

نظامیان اشغالگر برای چندمین بار به منطقه الخلیل نزدیک شهرک صهیونیستی « کرمی تسور» یورش بردند و ضمن مستقر شدن بر بام خانه های فلسطینی در این روستا به سوی فلسطینیها تیراندازی کردند .صهیونیستها همچنین خیابان های این روستا را بستند و مانع از رفت و امد فلسطینیها و خودروهایشان شدند.

از سوی دیگر یگان هایی از ارتش صهیونیستی به روستای التونه در جنوب الخلیل یورش بردند و با برقراری تدابیر امنیتی از بلند شدن اذان فلسطینیها در مساجد این روستا جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر با مراجعه به خانه های فلسطینی های روستای التونه به فلسطینیها هشدار دادند که نباید صدای اذان از مساجد بلند شود زیرا اذان ، ساکنان شهرک صهیونیستی « ماعون» که در زمینه ای فلسطینیهای این روستا احداث شده ، ناراحت می کند.

انتهای پیام/

زخمی شدن ده ها فلسطینی در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار