وزیر ارتباطات:

تشکیل کارگروه رجیستری برای تسریع در روند اجرای طرح /زیرساختهای فنی آماده است

محمد جواد آذری جهرمی پس از جلسه طرح اجرای رجیستری گوشی های تلفن همراه در جمع خبرنگاران به شبهات این طرح پاسخ داد.

تشکیل کارگروه رجیستری برای تسریع در روند اجرای طرح /زیرساختهای فنی آماده استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز جلسه طرح اجرای رجیستری گوشی‌های تلفن همراه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر صنعت، معدن، معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا در محل وزارت ارتباطات برگزار شد.

محمد جواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست رجیستری گفت: "طبق قولی که داده بودیم، در مهرماه زیرساختهای فنی رجیستری آماده بهره برداری است و کار گروه رجیستری برای ساماندهی این طرح تشکیل شده است. از توان داخلی و استفاده از تجربیات بین المللی در اجرای این طرح بهره گیری شده در در لزوم توجه به حقوق مصرف کننده ، به دنبال آن هستیم که تا حد امکان قیمت کالا برای مردم افزایش نیابد".

آذری جهرمی ادامه داد :"هرچه بخواهد در زندگی مردم اختلال ایجاد کند با آن مخالفیم. توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، بهره گیری از توان داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از جمله دلایل اهمیت اجرای این طرح است. هیچ گوشی که اکنون در شبکه فعال است قاچاق نیست. برای گوشی‎های در صف و در انبارها باید مکانیزمی چیده شود".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار