۳ روز تا ارسال آثار به سوگواره ملی علمدار کربلا

۲۰ مهر آخرین فرصت ارسال آثار به چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد فوقی مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های مساجد مازندران با بیان اینکه ۲۰ مهر آخرین فرصت ارسال آثار به چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا است، گفت: چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا ویژه اعضای کانون‌های مساجد است.

وی با اشاره به اینکه سوگواره علمدار کربلا در راستای بزرگداشت مقام شامخ قمر بنی هاشم (ع) است، افزود: سوگواره علمدار کربلا در رشته شعر و در دو قالب نو و کلاسیک برگزار می‌شود.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با بیان اینکه اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سوگواره، ۱۰ آبان به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود، گفت: شخصیت، فضال اخلاقی حضرت ابوالفضل (ع)، دلاوری‌ها و رشادت‌های آن حضرت به زبان فارسی، عربی و گویش‌های محلی از جمله لکی، لری و کردی از محور‌های این سوگواره ملی است.

محمد فوقی به ارسال حداکثر ۵ اثر با موضوع عاشورا، کربلا، اربعین و نیز شخصیت‌های مرتبط با واقعه عاشورا در بخش ویژه چهارمین سوگواره علمدار کربلا اشاره کرد و افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به استان ایلام، خیابان پیروزی، دبیرخانه کانون‌های مساجد این استان ارسال کنند.

انتهای پیام/آ

چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.