فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان خبر داد:

دستگیری متخلف شکار صید ۴ پرنده سهره طلایی در بویین میاندشت

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان گفت:یک متخلف شکار و صید که در منطقه شکار ممنوع ستبله بویین میاندشت اقدام به شکار چهارپرنده سهره طلایی کرده بود، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی جمشیدیان ، اظهار داشت: در هفته گذشته یک متخلف شکار و صید که در منطقه شکار ممنوع ستبله شهرستان بویین میاندشت اقدام به شکار چهار پرنده سهره طلایی کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: از این متخلف علاوه بر چهار سهره، یک عدد تور مخصوص پرنده‌گیری و سایر ادوات مربوطه به شکار و صید کشف و ضبط  شد و پرونده متخلف جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه شهرستان ارسال شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان با بیان اینکه در فریدون‌شهر نیز دو شکارچی که اقدام به شکار ۷ پرنده سهره طلایی کردند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: این متخلفان برخلاف مقررات اقدام به شکار ۷ پرنده از نوع  سهره طلایی کرده بودند که ادوات آنها توقیف شد و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: سه متخلف شکار و صید نیز در زیستگاه های شهرستان بویین میاندشت دستگیر شدند که از این متخلفان، سه لاشه کبک، یک اسلحه شکاری تک لول ساچمه زنی و سه عدد فشنگ کشف و ضبط شد و پرونده متخلفان به مراجع غذایی ارجاع شد.

گفتنی است شکار و حتی اقدام به شروع به شکار در زیستگاه های حیات وحش توسط متخلفان جرم است و طبق ماده ۱۰ و ۱۵ قانون شکار و صید، متخلفان تحت تعقیب و مجازات قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/م

 

شکارچیان متخلف دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.