دانش آموزان، طلیعه داران فرهنگ آموزش

دانش آموزان طلیعه داران فرهنگ آموزش در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران در گردهمایی همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک که صبح امروز با حضور مسئولان انتظامی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان همراه بود، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تعامل و همکاری دانش آموزان و مسئولان آموزش و پرورش با پلیس در برقراری نظم و ارتقا فرهنگ و انضباط بخشی ترافیکی قدردانی کرد.


وی گفت: امروز تمام شرایط و پیشرفت علمی در سطح جامعه را مدیون معلمانی هستیم که در طول عمر خود با تلاش و زحمات بی شائبه افرادی را پرورش داده اند که در تولید علم نقش آفرین بوده اند.


رئیس پلیس راهور مازندران افزود: در شش ماهه امسال شاهد کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده ایم که این نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات راهور و ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه است.


سرهنگ باقری گفت:: امسال بیش از ۴۰ هزار نفر برای سرویس مدارس در سطح استان ساماندهی شدند.


سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این گردهمایی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است و هر زمان قانون در جامعه کم رنگ شود و حاکم نباشد بی نظمی، رفاه، آسایش و آرامش از جامعه می‌رود.


وی افزود: هر جامعه‌ای برای سالم ماندن نیاز به فرهنگ سازی دارد و این پتانسیل و ظرفیت در آموزش و پرورش وجود دارد که با نیروی انتظامی همکاری و مشارکت کند.


در ادامه این مراسم به همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک منتخب و برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.


انتهای پیام/ع


دانش آموزان طلیعه داران فرهنگ آموزش در جامعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.