اعزام 400 نفر از بسیجیان شهرستان نمین به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

امسال 400 نفر از بسیجیان شهرستان نمین در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی کشور می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ شاپور حسن زاده فرمانده سپاه ناحیه نمین در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور شهرستان نمین اظهارکرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان  از اول آذر ماه و در قالب کاروان‌های خواهر و برادر صورت می‌گیرد.

وی با بیان این مطلب که این تعداد از بسیجیان برای بازدید از مناطق و المان‌های عملیاتی شمالغرب کشور عازم می‌شوند افزود: سال پیش نیز 478 نفر در همین راستا عازم بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

فرمانده سپاه ناحیه نمین افزود: آشنایی با معارف دفاع مقدس، زیارت یادمان‌ها و مزار شهدا، حفظ و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس از اهداف اجرای برنامه راهیان نور درکشور است.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه راهیان نور حرکتی ارزشمند است که علاوه بر تأثیر فرهنگی به نوعی نمایش قدرت هم محسوب می‌شود ادامه داد: درحال حاضر یکی از بهترین و اثرگذارترین برنامه‌ها با توجه به تهاجم بی‌رحمانه دشمنان علیه جوانان ما اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: ما باید رشادت‌های مردم و رزمندگان را در ۸ سال دفاع مقدس به زائرین نشان دهیم و به همین دلیل می‌توانیم با برگزاری اردو‌های راهیان نور این رسالت خود را اجرا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی برای نسل جوان و نسل بعد از انقلاب ما اهمیت زیادی دارد تا با قرار گرفتن دراین فضای سرشار از معنویات با سلحشوری‌ها و رشادت‌های جوانان گذشته این انقلاب آشنا شوند.

 

انتهای پیام/ع

اعزام بسیجیان شهرستان نمین به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.