تفکر بسیجی حافظ کنونی کشور است

در عرصه کنونی تفکر بسیجی حافظ کشور بوده و باید تلاش کنیم تا با توسعه و ترویج این تفکر در بین مردم و به ویژه نسل جوان کشور را در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان در امان نگه داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی فرمانده سپاه ناحیه خلخال در یادواره شهدای حوزه خواهران شهرستان در روستای گورانسراب خلخال اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس در راستای حفاظت و حراست از کیان اسلامی و کشور بوده و رزمندگان در این هشت سال اجازه ندادند تا یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی حماسه دفاع مقدس را در امتداد حماسه عاشورا دانست و تصریح کرد: این حماسه به دست رزمندگان و شهدا در تاریخ به نام ایران ثبت شد و غیرت و دلاورمردی ملت ایران را به دنیا نشان داد که اجازه ندادند دشمن به کیان کشور دست‌درازی کرده و به اهداف شوم خود دست یابد.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال با تاکید بر توسعه و ترویج تفکر بسیجی در جامعه بیان کرد: در عرصه کنونی تفکر بسیجی حافظ کشور بوده و باید تلاش کنیم تا با توسعه و ترویج این تفکر در بین مردم و به ویژه نسل جوان کشور را در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان در امان نگه داریم.

بنیادی افزود: تفکر بسیجی با هدایت ولی فقیه زمان در مقابل کفر صف کشید و از کشور دفاع کرد و تا ابد نام شهدایی که با این تفکر در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند در تاریخ این ملت ماندگار خواهد ماند و دلاوری شهدای والامقام درس عبرتی برای دشمنان نظام خواهد بود تا فکر نگاه چپ به کشورمان را نداشته باشند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را قدردانی از شهدای والامقام دانست و گفت: شهدای والامقام با گذشت از جان خود عزت و شرف را هم برای خود و هم برای کشور و ملت ایران رقم زدند و در راه دفاع از کشور سر و جان نشناختند و این شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال در ادامهبا گرامیداشت یاد و خاطره شهیده مرجان نازقلیچی از شهدای منا اظهار کرد: نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بود و آنان همواره با پیشتیبانی از رزمندگان در پشت جبهه یاریگر سربازان اسلام و ایران بودند.

 

انتهای پیام/ع

تفکر بسیجی حافظ کنونی کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.