غنی سازی کتابخانه‌های اردبیل در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌ها و ارزش‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس کتابخانه‌های اردبیل در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس غنی‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در مراسم تکریم کتابداران ایثارگر و عضو خانواده‌های شهدا و جانبازان استان اردبیل اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس در تقارن با ایام سوگواری ماه محرم اقع شده بود که این تقارن فرصتی برای شناخت ارزش‌های حسینی حاکم بر جبهه‌های نبرد در دفاع مقدس است.

وی گفت: جوانان کشور ما با تبعیت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و الگو قرا دادن ارزش‌های حماسه عاشورا، همه معادلات نظامی جهان را زیر سوال بردند و به تمامی دنیا اثبات کردند که هیچ دشمن متجاوزی نمی‌تواند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند.

عزیزخانی معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس و برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی با محوریت این کتابها و ایثارگران نویسنده را از وظایف کتابداران برشمرد و افزود: در همین راستا شاهد برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه شعر دفاع و پایداری در شهرستان نیر با حضور شاعران فعال در حوزه دفاع مقدس بودیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل وجود ایثارگران در بین کتابداران را مایه مباهات  دانست و تصریح کرد: برای ما افتخار است که در سنگر دفاع از ارزش‌های فرهنگی، همکاران ایثارگر و عضو خانواده ایثارگران را در کنار خود داریم.

 

انتهای پیام/ع

غنی سازی کتابخانه‌های اردبیل 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار