رونمایی از کتاب قبیله زینب (س) با موضوع دفاع مقدس در اردبیل

با حضور مسؤولان دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی، از کتاب " قبیله زینب (س) " با بازنویسی و ویراستاری توران قربانی صادق رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، همایش گرامیداشت مادران و همسران شهدای عملیات رمضان در حسینیه نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل با عنوان همایش همراهان حماسه جاوید در مجتمع فرهنگی ورزشی شورابیل برگزار شد و در این مراسم، ضمن تقدیر از خانواده شهدای گرانقدر، از کتابی با موضوع دفاع مقدس نیز رونمایی شد.

در این مراسم با حضور مسؤولان دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی، از کتاب " قبیله زینب (س) " با بازنویسی و ویراستاری توران قربانی صادق رونمایی شد و ویراستار این کتاب ارزشی در سخنانی کوتاه، قدردان فداکاری و رشادت‌های مثال زدنی شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی شد.

در ادامه برنامه با دعوت از مادر شهیدان هوشنگ و قدرت قربان‌پور، محمدرضا رجایی قاسم قشلاقی، یدالله خلیل‌پور، اسرافیل و محمدرضا رحیمی، حسن رضایی، وزیر نصرت‌پور، علی محمدی، نادر بادیار، عظیم سنایی، محمد کبیر شیخ گرمچی، عیسی اسماعیل‌نسب، نعمت شهابی سوها و حمید صلواتی تجلیل به عمل آمد.

همچنین با دعوت از همسر شهیدان محمد اصغری، نعمت رسولی تدین، صالح جعفری، یعقوب بی‌کس، روح‌الله ساجدی و یعقوب شادمان با اهدای لوح یادبودی قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ح

همایش گرامیداشت مادران و همسران شهدای عملیات رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.