ادامه روند رضایتخش ستاری در جمع طلایی پوشان

مدافع چپ جوان پارس جنوبی در جدال با پدیده نمایش موفقی از خود به جا گذاشت و بدشانس بود که حملات طراحی شده‌اش منتهی به گل برای طلایی پوشان نشد.

ادامه روند رضایتخش ستاری در جمع طلایی پوشانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد ستاری که در این فصل راهی پارس جنوبی جم شده، در جدال مقابل پدیده مشهد یکی از نفرات آماده این تیم بود که بارها در فاز تدافعی و تهاجمی موفق شد عملکرد رضایتبخشی از خود به جا بگذارد.

او در نیمه اول دو بار هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد و یک بار نیز توانست ضدحمله خطرناک پدیده توسط یونس شاکری را بلاک کند. در نیمه دوم نیز ستاری هم در فاز تهاجمی و هم تدافعی عملکرد موفقی از خود به جا گذاشت و ارسال قطری او یک موقعیت مناسب را نصیب سیف اللهی کرد که منجر به گل نشد.

ستاری که زوج مناسبی را با روح الله سیف اللهی در سمت چپ شکل داده، بیشتر حملات تیمش را از این منطقه طراحی و راهبری می‌کند و هردو توانستند نمایش موفق و رضایتبخشی را برابر صدرنشین و شاگردان یحیی گل محمدی از خود به جا بگذارند و باید دید این روند در ادامه بازی‌ها نیز تداوم خواهد داشت یا خیر.

انتهای پیام/م

محمد ستاری عملکرد رضایتبخشی از خود به جا گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.