رفسنجان دارای رتبه نخست استان در انجام ماموریتهای 110

رفسنجان طی پارسال در انجام مأموریت‌های 110، رتبه نخست استان را کسب کرد و تمام این موفقیت‌ها در سایه مشارکت مردم با نیروی انتظامی به دست آمده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ نصرالله عباسی، فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: نیروهای انتظامی سخت‌کوشان عرصه مجاهدت و مردانگی هستند و نهایت رضا و رغبت نیروهای انتظامی برای ارائه خدمت به مردم در سرزمین مدافعان حرم است.
وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین سازمان‌هایی است که در راستای حفظ نظم در جامعه در مقابل اخلا‌گران، تبهکاران وغیره جانفشانی می‌کند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای معرفی دستاوردهای این نیرو است.
رئیس پلیس رفسنجان احساس امنیت در سطح جامعه را از مهمترین اهداف نیروی انتظامی برشمرد و گفت: با اقتدار، هوشمندی، مشارکت مردمی و تعامل با تمام دستگاه‌های اجرایی امنیت پایدار به وجود می‌آید.
عباسی در ادامه تصریح کرد: پارسال در زمینه وقوع جرایم با کاهش روبه‌رو بودیم و امسال نیز در بهبود عبور و مرور و کاهش تلفات ناشی از تصادف، پاک‌سازی مظاهر فساد، ناهنجاری‌های اجتماعی، ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش جرایم و افزایش کشفیات موفق عمل کردیم.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از احداث مجهزترین میدان تیر منطقه جنوب‌ شرق کشور در شهرستان رفسنجان خبر داد.
وی با بیان اینکه شهرستان رفسنجان در جذب خیران امنیت رتبه نخست کشور را دارد، تصریح کرد: ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با 2 هزار متر مربع زیربنا، سالن آمفی‌تئاتر با 800 متر مربع زیربنا و کلانتری 11 با 750 متر مربع زیربنا در همین هفته کلنگ زنی می‌شود، مهمان‌سرای مجهز نیروی انتظامی با چهار اتاق‌ خواب مجهز و مجهزترین میدان تیر جنوب‌ شرق کشور در 30 هکتار زمین نیز توسط خیران در رفسنجان در حال احداث هستند.
انتهای پیام/ی

رنبه برتر نیروی انتظامی رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.