فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه عیادت از بیماران بیمارستان سیدالشهدا عنوان کرد:

رتبه ی دوم بیمارستان سید الشهدا در بین بیمارستان های ناجای کشور

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بیمارستان سید الشهدای کرمان در بین بیمارستان های ناجا در سراسر کشور رتبه دوم و در بین بیمارستان های غیر دولتی استان، رتبه برتر را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته ناجا در حاشیه ی عیادت از بیماران بیمارستان سید الشهدای کرمان گفت: این بیمارستان از نظر کادر بالینی، ارتقاء ایمنی بیماران، آموزش به بیماران در زمان بستری و بعد از ترخیص و همچنین ارائه خدمات پرستاری بعد ازترخیص رتبه ممتاز را در استان کرمان دارد.

وی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های ناجا سلامت پرسنل و توجه ویژه به حوزه سلامت  است .

سردار بنی اسدی فر در بخش دیگری از سخنانش افزود: با توجه به بیماری های که در جامعه وجود دارد، بایستی به تغذیه، سلامت و ورزش افراد اهمیت ویژه ای داده شود.

 فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: علاوه بر مراجعه پرسنل ناجا، بازنشستگان و خانواده های آنها در این بیمارستان، پذیرش عمومی نیز صورت می گیرد.

سردار رضا بنی اسدی فر، رعایت ادب کارکنان بیمارستان، امکانات و تجهیزات پزشکی مدرن،  تکریم بیماران و ارباب رجوع، استفاده از پزشکان برتر علمی حوزه استان و ظاهر بخش ها را از ویژگی های متمایز یافته ی این بیمارستان نسبت به سایر بیمارستان ها برشمرد.

وی گفت: بازدید ها و عیادت ما معمولاً هر از چندگاهی متناسب با نوع اتفاقاتی که برای پرسنل می افتد، صورت می گیرد.

 وی در ادامه به همراه تعدادی از معاون های خود با گل و شیرینی از بیماران بیمارستان سید الشهدای کرمان عیادت و دلجویی کرد.

انتهای پیام/ب

فرمانده انتظامی استان کرمان از بیماران عیادت و دلجویی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.