حمایت از کشاورز‌ها در جهت ایجاد اشتغال

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: حمایت از کشاورز‌ها در جهت حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال یکی از اهداف مهم مجموعه اداره جهاد کشاورزی در این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هدایت اله موسوی، رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک بیان داشت: 3 هزار هکتار کلزا در اراضی کشاورزی اندیمشک کشت می‌شود.

وی اظهار کرد: حمایت از کشاورزها در جهت حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال در صنایع پایین‌دست کشاورزی و نیز تأمین امنیت غذایی در شهرستان اندیمشک یکی از اهداف مهم مجموعه اداره جهاد کشاورزی اندیمشک است.

موسوی افزود: با اجرای طرح آموزش و آشنایی دهقان‌های پیشرو و مروجان در شهرستان اندیمشک روش کشت ارقام جدید کلزا و نیز انواع دیگر این محصول به کشاورزها آموزش داده شد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک از اختصاص ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک در بخش الوار گرمسیری به کشت محصول کلزا خبر داد و گفت: کشت محصول کلزا با توجه به نیاز کشور به تولید دانه‌های روغنی برای تحقق اقتصاد مقاومتی یک گام مهم دیگر در مجموعه اداره جهاد کشاورزی اندیمشک تلقی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به کشت یک هزار و 700 هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت محصول چغندر عنوان کرد: با توجه به سطح اختصاص‌یافته به کشت چغندر در اراضی کشاورزی اندیمشک پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش بیش از ۸۰ درصدی محصول چغندر نسبت به سال گذشته در اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک باشیم.

انتهای پیام/م

تشریح اهداف جهادکشاورزی در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.