فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد

برگزاری یادوارده شهدای دهه کرامت در خرم آباد

محفل یاد و خاطره‌ی شهدای دهه کرامت در حسینیه عاشقان ثارالله خرم آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   سرهنگ بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد، در خصوص برگزاری یادواره شهدای دهه کرامت گفت: همزمان با هفتمین سالگرد شهدای دهه کرامت محفلی با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا، شنبه شب ساعت ۲۰ در حسینیه عاشقان ثارالله  شهر خرم آباد برگزار می‌شود.

 سرهنگ بازگیر گفت: یادواره شهدا دهه کرامت با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، گرامیداشت مقام شامخ شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد افزود: شهدای دهه کرامت، ۱۸ نفر از نیرو‌های جوان، مؤمن و متخصص بودند که بر اثر انفجار در پادگان و حین خدمت به شهادت رسیدند.

 وی با اشاره به بصیرت و آگاهی جوانان نسل دوم و سوم انقلاب گفت: داشتن روحیه‌ی انقلابی گری، کار جهادی و خصائل نیک اخلاقی این شهدا نه فقط بین همکاران بلکه در میان عموم مردم زبانزد است.

 سرهنگ بازگیر در خصوص یادواره ادامه داد: دراین مراسم خطیب توانا حجت الاسلام مهدی طائب و حاج داود بیات سخنرانی و مداحی می‌کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد از تمامی خانواده‌های شهدای شهرستان و به صورت ویژه از خانواده معظم شهدای دهه کرامت و عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرد تا با حضورشان گرمابخش محفل شهیدان باشند.

انتهای پیام/د

یادواره شهدای دهه کرامت در خرم آباد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.