معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

یادواره شهدای لرستان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه یادواره شهدای استان لرستان برگزار می‌شود گفت: همایش نقش زنان در دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ علی حسین پازدار معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: در آغازین روز‌های هفته دفاع مقدس رژه باشکوه نیرو‌های مسلح باهدف به نمایش گذاشتن اقتدار و وحدت نیرو‌های مسلح سی و یکم شهریورماه در مرکز استان و شهرستان بروجرد برگزار می‌شود و در مابقی شهرستان‌های استان نیز رژه موتوری برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها، شرکت فرماندهان و کارکنان سپاه استان در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان سپاه استان در نماز جمعه و دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه استان با خانواده شهدای لرستان ازجمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در استان لرستان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: پیاده‌روی خانوادگی، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به میزبانی قرارگاه لشگر ۸۴، غبارروبی گلزار شهدا، ویزیت رایگان درمانگاه‌های نظامی، اعزام تیم‌های امدادی به مناطق محروم استان و مراسم تجلیل از سربازان در این هفته برگزار می‌شود.

این مسئول به نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس استان اشاره و بیان کرد: همایش نقش زنان در دفاع مقدس، یادواره شهدای استان لرستان و همچنین همایش تبیین نقش اصناف و بازار و تجلیل از شهدای اصناف و بازار در استان لرستان برگزار می‌شود و راویان دفاع مقدس نیز در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/م

برگزاری یادواره شهدای لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.