نماینده، ولی فقیه در لرستان؛

ایجاد کارگروه فرهنگی اقتصاد مقاومتی برای تشویق سرمایه گذاران

با هدف تشویق سرمایه گذاران برای حضور در لرستان کارگروه فرهنگی اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی، نماینده، ولی فقیه در لرستان در شورای فرهنگ عمومی لرستان گفت: با هدف تشویق سرمایه گذاران برای حضور در لرستان کارگروه فرهنگی اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

میرعمادی افزود: برجسته سازی چهره‌های بزرگ فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، جشنواره رضوی، برگزاری یادواره شهدا و همچنین آمادگی برای برگزاری جشن غدیر می‌تواند هفته و روز‌های فرهنگی را در لرستان نهادینه کند.

امام جمعه خرم آباد گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی و  ماهواره درصددند تا کانون گرم خانواده ها را تهدید و متزلزل کنند و برنامه سازان فرهنگی باید بابرنامه‌های جذاب فرهنگی جلوی این بحران را بگیرند.

بازوند استاندار هم با اشاره به اینکه فرهنگ در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نقش اساسی دارد افزود: علاوه بر مهیا کردن زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی باید زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه را هم مهیا کنیم.

رئیس کل دادگستری هم از دستگاه‌های نظارتی خواست بر فعالیت سفره خانه‌های سنتی عرضه کننده قلیان بیشتر نظارت کنند.

بدری افزود: لرستان از نظر مرگ و میر‌های غیر طبیعی جایگاه چهارم را در کشور دارد وآمار‌ها در این مورد نگران کننده است.

ساماندهی سفره خانه‌های سنتی، ایجاد کارگروه فرهنگی اقتصاد مقاومتی، بررسی علت‌ها و راهکار‌های مرگ ومیر‌های غیرطبیعی، نصب علائم هشدار دهنده در مناطق گردشگری ساماندهی آرامستان‌ها از مهمترین مصوبات شورای فرهنگ عمومی لرستان بود.

انتهای پیام / د

زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در لرستان مهیا شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.