فرمانده انتظامی نطنز خبر داد:

دستگیری سارق احشام بادرود

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: مأموران آگاهی شهرستان نطنز در ایام محرم موفق شدند سارق احشام بادرود را در این شهر شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی بنی‌آدمی عصر امروز در نشت خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: پلیس به‌ عنوان یک نیروی تأمین‌کننده امنیت مردم، امسال در دهه اول محرم وظایف خود را به‌ خوبی انجام داد و به‌ صورت شبانه‌روزی این وظیفه را انجام دادند.

وی ضمن قدردانی از مسؤولین هیأت‌های مذهبی سطح شهرستان به خاطر همکاری با نیروی انتظامی در دهه اول محرم، افزود: امسال به لطف خدا و ائمه اطهار کلیه مراسم‌های عزاداری دهه اول محرم در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بدون ایجاد کمترین مشکل و حاشیه‌ای برگزار شد و مردم در اوج آرامش به عزاداری پرداختند.

فرمانده  انتظامی شهرستان نطنز تصریح کرد: در این ایام شاهد کاهش سرقت‌ها و کاهش جرم در سطح شهرستان بودیم که دلیل این کاهش نیز در سطح کشور ایام ماه محرم است.

وی اذعان کرد: مأموران آگاهی شهرستان در این ایام با پیگیری پرونده‌های سرقت احشام و پیدا کردن سر نخ و انجام تحقیقات کامل موفق شدند سارق احشام بادرود را در این شهر شناسایی و دستگیر کنند.

بنی‌آدمی در پایان خاطرنشان کرد: این سارق در اعتراف اولیه به شش فقره سرقت احشام اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد تا اقدامات قانونی بعدی انجام شود.

 

انتهای پیام/م

 

سارق احشام دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.