اصفهان؛

دستگیری 8 سارق احشام بادرود

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان نطنز و کلانتری بادرود در طی 3 عملیات موفق 8 سارق احشام منطقه بادرود را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی بنی‌آدمی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: شامگاه پنج‌شنبه گذشته 3 سارق به یکی از دامداری‌های روستای سرآسیاب دستبرد زده که پس از به صدا درآمدن دزدگیر دامداری و هوشیاری صاحب احشام و تماس با پلیس 110 و تلاش مأموران کلانتری بادرود، سارقان متواری می‌شوند.

وی افزود: با تعقیب و گریز توسط مأموران کلانتری بادرود و همچنین کلانتری مرکز نطنز یکی از سارقان به ضرب گلوله زخمی و پس از شناسایی محل اختصاصی سارقین در خمینی‌شهر با همکاری پلیس این شهر 2 سارق دیگر دستگیر و به نطنز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی نطنز همچنین از سارق صندوق نذورات حسینیه ابوالفضل بادرود خبر داد و تصریح کرد: سارق هنگام سرقت توسط پلیس دستگیر و به و به بزه انتسابی اعتراف و پول سرقت شده را تحویل مسؤولان حسینیه داد.

وی بیان کرد: با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی بادرود و گشت زنی در سطح شهر دیروز شنبه تعداد 4 نفر از سارق احشام؛ باغات و داخل خودرو همراه با اموال و احشام سرقتی دستگیر و اموال سرقتی به مالباختگان تحویل شد و تحقیقات جامع و بیشتری از سارقان ادامه دارد.

بنی‌آدمی همچنین از ناکامی سارقین خودرو و فروشگاه اتکا بادرود خبر داد و گفت: شامگاه چهارشنبه سارقین 2 خودرو پراید را در بادرود سرقت و در ادامه با دستبرد زدن به فروشگاه اتکا این شه تعداد 140 کیلو برنج 20 کیلو نخود و 20 کیلو تخمه‌ژاپنی و تعدادی چک را سرقت کردند.

وی گفت: به علت سرقت بالای سارقین در شهرستان آران و بیدگل، یک ماشین سرقت شده واژگون و سارقین ماشین‌ها را رها و از محل متواری شدند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار