اصفهان؛

انهدام باند سارقان احشام در گلپايگان

فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان از دستگيری سه سارق احشام و كشف 30 راس دام سرقتی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسين بساطي گفت : در پي وقوع يك مورد سرقت احشام در يكي از روستاهاي شهرستان گلپايگان شناسايي و دستگيري عامل يا عوامل اين سرقت ها به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: كارآگاهان تحقيقات خود را آغاز كردند و موفق شدند كم تر از يك هفته پس از وقوع سرقت يكي از سارقان را شناسايي و دستگير كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : فرد دستگير شده در بازجوئي هاي پليس به سرقت 30 راس دام با همكاري دو سارق ديگر اعتراف كرد.

بساطي با اشاره به دستگيري دو سارق ديگر اظهار داشت : در اين خصوص پرونده تشكيل و هر سه متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان در پايان از دامداران خواست : : محل نگهداري احشام را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مانند دزدگير مجهز کرده و از ورود افراد غريبه كه تحت عنوان مشتري دام به شما مراجعه مي كنند به محل نگهداري احشام خودداري كنيد، نسبت به تجهيز نگهبانان به وسايل حراستي و ارتباطي نظير تلفن همراه اقدام گردد، به نگهبانان و گارگران آموزش داده شود كه هر گونه موارد مشكوك را سريعا به پليس اطلاع دهند، هر چند وقت به صورت غير مترقبه در طول شبانه روز از نگهبانان بازديد وسركشي كنيد ، آمار احشام هر روز و هر شب كنترل شود ، از دادن هر گونه اطلاعاتي اعم از تعداد نگهبان ها و احشام به افراد غير خودداري شود .



انتهای پیام/م




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.