اصفهان؛

انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل و موتورسیکلت در بادرود

فرمانده انتظامی نطنز گفت: باند 4 نفره سارقان حرفه‌ای منزل و موتورسیکلت در بادرود منهدم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،سرهنگ علی بنی‌آدمی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موتورسیکلت و مغازه در نقاط مختلف بادرود موضوع در دستور کار کلانتری بادرود قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی به سرپرستی روح‌الله اشرفی، فرمانده انتظامی بادرود پس از تحقیقات و انجام شگردهای اطلاعاتی موفق شدند یک نفر متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی نطنز تصریح کرد: متهم پس از دستگیری تحت بازجویی فنی قرار گرفت و سه تن از همدستانش را معرفی کرد و این سارقان در مخفی گاهشان دستگیر و تحت بازجویی فنی قرار گرفتند.

وی با بیان این‌ که این سارقان تاکنون به انجام 9 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: ارزش ریالی اموال سرقت شده 350 میلیون ریال برآورد شده و هم‌اکنون دو دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه موتور یونجه چین، مقداری طلاجات و همچنین مقداری ماده مخدر از نوع شیشه، هروئین و تریاک و مقداری مشروبات الکلی در صحرای متین آباد و کارگاه صنعتی بادرود کشف و ضبط شد.

سرهنگ بنی‌آدمی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی با رعایت ایمنی کامل در نگهداری از اموال، اقدامات پیشگیرانه حفاظتی را انجام داده و در صورت مشاهده مورد مشکوک سریعاً موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.