اصفهان؛

انهدام باند بزرگ راهزنان جاده‌های کشور در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام باند سارقان خشنی که در جاده‌های استان‌های اصفهان، مرکزی، تهران، قزوین و قم اقدام به سرقت محموله‌های باری می کردندخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت محموله در محور کاشان به قم که در آن تعدادی سارق به یک دستگاه خودروی تریلر حامل بار آهن حمله کرده و با تهدید سلاح گرم دست و پای راننده را بسته و محموله خودرو را سرقت و راننده را در نقطه‌ای از جاده رها کرده بودند، موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پیگیری‌های علمی و تخصصی کاراگاهان انجام و در نهایت مشخص شد که اعضای یک باندی از سارقان محموله در منطقه مرکزی کشور شروع به فعالیت کرده و اقدام به سرقت محموله‌های باربری در جاده‌های مواصلاتی استان‌های اصفهان، مرکزی، تهران و قزوین و قم می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: اعضای باند در سرقت‌هایشان هم نهایت خشونت را به کار برده به طوری که رانندگان خودروهای مورد طعمه خود را به شدت مورد ظرب و شتم قرار داده و با دست و پای بسته در بیابان رها می‌کردند.

وی ادامه داد: سرانجام با اقدامات ویژه رد پای این مجرمان در یکی از شهرهای اطراف تهران شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی یک عملیات مشترک بین کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان و کاشان برای دستگیری متهمان صورت گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: در این عملیات که به صورت همزمان در دو استان همجوار انجام گرفت اعضای 6 نفره متهمان دستگیر و از محل اختفای آنها نیز حجم بالایی از اموال مسروقه به علاوه یک محموله حاوی بیش از 24تن آهن آلات کشف شد.

وی تصریح کرد: در یک عملیات ماموران دقیقا پس از وقوع یک سرقت محموله یک خودروی تریلر در یکی از جاده‌های مواصلاتی سر رسیده و توانستند ضمن دستگیری متهمان، راننده خودرو که با دست و پای بسته در کابین خودرو محبوس شده بود را نیز آزاد کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مقامات قضایی در این پرونده گفت: می‌توان گفت دستگیری و انهدام این باند سبب به صفر رسیدن سرقت محموله‌های باری در جاده‌های کشور شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار