برگزاری مسابقات بین المللی اسکی در سرعین

مسابقات بین المللی کاپ آزاد اسکی با شرکت 9 کشور در پیست اسکی سرعین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی خرم دوست رئیس هیات اسکی استان اردبیل افزود: این مسابقات با شرکت حدود 150 ورزشکار از کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، گرجستان، ترکیه، اتریش، بلژیک، لهستان و جمهوری اسلامی ایران در نیمه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در تاریخ ورزش اردبیل مسابقاتی در چنین سطحی در استان برگزار می شود، اظهار کرد: بخش خصوصی به عنوان اسپانسر این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.

رئیس هیات اسکی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته از اول دی ماه ما شاهد برگزاری اردوهای تیمی و مسابقات هفتگی در پیست آلوارس سرعین خواهیم بود.

خرم دوست افزود: با تیم هایی بزرگی مانند توچال، شمشک، دیزین و دربند مذاکراتی بابت برگزاری اردوهای مشترک و برگزاری مسابقات انجام گرفته و تیم های مذکور اعلام آمادگی کردند.
وی گفت: با وجود پیست اسکی آلوارس و ظرفیت خدادادی این منطقه، اردبیل را باید به نام آلپ ایران شناخت و برگزاری مسابقات و اردوها فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت ها و قابلیت های استان اردبیل است.

رئیس هیات اسکی استان اردبیل تصریح کرد: با برگزاری مسابقات بین المللی برخی کشورها خواهان تورهای مختلف در سرعین و استان اردبیل می شوند که در توسعه و رونق اقتصادی منطقه بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: همچنین مسابقات اسکی قهرمانی بانوان کشور نیز با شرکت اسکی بازان 17 استان در پیست اسکی آلوارس سرعین در نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات اسکی بین المللی در سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.