تامین هزینه لوازم التحریر مددجویان شهرستان هامون توسط یک خیر

یک خیر هزینه اقلام تحصیلی ۲۰۰ مددجوی شهرستان هامون را تامین کرد.

تامین هزینه لوازم التحریر مددجویان شهرستان هامون توسط یک خیر به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مدیر کمیته امداد شهرستان هامون گفت: یک خیر تهرانی اقلام مورد نیاز برای تحصیل دانش‌آموزان یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هامون را به ارزش ۳۲ میلیون تومان تامین کرد.


ناصر حاتمی مقدم با اشاره به ضرورت مشارکت بیش از پیش حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد برای رفع مشکلات ایتام تحت حمایت، اظهار داشت: ایتام در تعالیم دینی اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده به طوری که سفارش رسیدگی به ایتام از زوایا مختلف شامل سرپرستی ایتام، آداب انفاق، اکرام و شیوه های رفتار با آنها شده است.


مدیر کمیته امداد شهرستان هامون افزود: هم اکنون بیش از 839 فرزند یتیم به دلیل محروم بودن از نعمت پدر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هامون هستند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز فرزند و خانوار در اختیار حامی قرار گرفته و پس‌ از آن کمک‌های این عزیزان بر اساس سطح‌بندی نیازهای خانوارها صرف اموری مانند معیشت، ساخت مسکن، کمک هزینه تحصیلی، تأمین جهیزیه، درمان و تحصیل آنها می‌شود.


وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به حامیان در زمینه شرایط جدید فرزند و ارائه شماره حساب و پیگیری وجه پرداختی به صورت ماهیانه و سالیانه انجام می شود، ادامه داد: بیش از 90 درصد حامیان ایتام و محسنین این شهرستان مقیم استان تهران بوده و تنها 10 درصد آنها بومی هستند.


حاتمی مقدم با اشاره به اینکه حامیان از ابتدای سال جاری تاکنون 180 میلیون تومان در طرح‌های اکرام ایتام کمک کردند، افزود: همچنین 200 حامی جدید برای حمایت از فرزندان محسنین و ایتام از طریق پایگاه‌های کمیته امداد و برنامه تلویزیونی "ماه‌ عسل" شبکه سوم سیما به جمع حامیان این شهرستان پیوستند.


مدیر کمیته امداد شهرستان هامون با بیان اینکه ثبت‌نام حامیان در مجموع از 3 روش پیامکی، سایت محسنین و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد انجام می‌شود، افزود: هم اکنون 574 نفر از حامیان در بخش‌های مختلف مانند اهدای کمک‌های نقدی ماهیانه، حمایت‌های غیرنقدی در زمینه تأمین نوشت افزار، پوشاک، مواد غذایی، جهیزیه، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی و امور فرهنگی ایتام با این نهاد مشارکت دارند.


مدیر کمیته امداد شهرستان هامون با اشاره به اینکه تنظیم کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان متناسب با شرایط خانوارهای تحت حمایت مورد توجه قرار دارد، یادآور شد: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید به همت یک خیر تهرانی 32 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی شامل کیف، کفش، لباس فرم مدرسه و نوشت افزار کامل بین 200 نفر از ایتام مددجو توزیع شد.

انتهای پیام/گ

تامین لوازم التحریر توسط یک خیربرای مددجویان شهرستان هامون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار