فرماندار شهرستان پلدختر :

بهره مندی تمامی مردم پلدختر از دفترچه بیمه سلامت

فرماندار پلدختر گفت: تمامی مردم پلدختر از دفترچه بیمه سلامت برخوردارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نعمت الله دستیاری، فرماندار شهرستان پلدختر، روز پنجشنبه در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های دولت در حوزه سلامت گفت: امروز همه مردم از دفترچه بیمه سلامت برخوردارند و کسی نیست که دغدغه بیمه داشته باشد.

وی افزود: اتفاق بی‌نظیری که در حوزه سلامت در شهرستان رخ داده این است که ٣٣ پروژه با متراژ بیش از هشت هزار مترمربع در حال احداث است.

فرماندار پلدختر گفت: کلینیک ویژه بیمارستان شهرستان پلدختر عملیات اجرایی آن آغاز شده و در آستانه افتتاح است.

این مسئول گفت: شاخص‌های جمعیتی در بخش معمولان جهت درمانگاه شبانه‌روزی کم و شرایط آن مهیا نبود، اما با پیگیری نماینده مردم پلدختر و معمولان و رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد:با توجه به معیار‌ها و فضای حاکم بر دولت، کشور، استان و شهرستان بتوان در راستای خدمت‌گزاری به مردم با همکاری آن‌ها را نسبت به نظام و انقلاب امیدوار کرد.

دستیاری در ادامه گفت: امنیت، عزت، اقتدار، آسایش، آرامش امروز جامعه را با توجه به ناامنی‌های منطقه و مرز‌های پیرامونی کشور مرهون امام راحل، رهنمود‌های مقام معظم رهبری و خون شهدا است که در هر شرایطی باید آن را پاس بداریم.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه امروز قدرت بلامنازع خاورمیانه ایران اسلامی است گفت: اگر مسئولان ما در سازمان‌های بین‌المللی با شجاعت از برنامه‌های اسلامی دفاع می‌کنند نشأت گرفته از برکات خون شهدا است.

انتهای پیام/ د

تمامی مردم پلدختر از دفترچه بیمه سلامت بهره مند می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.