رئیس کل دادگستری لرستان:

داروخانه‌ها برای کسب درآمد بیشتر مسابقه گذاشته‌اند

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: حدود چهار سال است که یک وضعیت بحرانی و ناهنجاری در داروخانه‌ها شکل گرفته است به طوری که داروخانه‌ها برای کسب درآمد بیشتر مسابقه گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان گفت: با توجه به پیشرفت‌های حوزه درمان کشور بسیاری از اتباع کشور‌های بیگانه نیز حاضر هستند درمان خود را در ایران انجام دهند.

وی عملکرد حوزه درمان  لرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم اعتماد مردم را نسبت به حوزه درمان افزایش دهیم تا مجبور نشوند برای درمان به استان‌های همجوار مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه اگر درمان را اقتصادی کنیم نا امنی ایجاد می‌شود گفت: طرح بیمه سلامت طرح خوبی بود، دولت و مجلس نیز برای پیشرفت طرح واقعا کمک کردند، اما این طرح باید درست اجرا شود.

رئیس کل دادگستری لرستان نظارت بر قیمت دارو را بسیار مهم دانست و گفت: در بحث قیمت دارو حدود چهار سال است که یک وضعیت بحرانی و ناهنجاری در داروخانه‌ها شکل گرفته است و برای کسب درآمد بیشتر مسابقه گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه قیمت دارو در داروخانه‌ها ثابت نیست گفت: یک بار نسبت به این مسئله اعتراض کردیم معاون غذا و دارو مطرح کرد که این مسئله مربوط به ما نیست و مربوط به کارخانه سازنده است، اما باید گفت: کارخانه سازنده‌ای که دارو را تولید کرده و قیمت زده است در عرض یک یا شش ماه که این دارو به دست مصرف کننده می‌رسد چه تغییری ایجاد شده است که بیش از دو برابر به مصرف کننده عرضه می‌شود بنابراین این مسئله نیاز به نظارت بیشتر دارد تا مردم احساس نکنند پول آن‌ها هدر می‌رود.

انتهای پیام / د

قیمت دارو در داروخانه‌های لرستان ثابت نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.