لرستان؛

آغاز احداث کلینیک درمانی تخصصی خرم آباد

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آغازعملیات ساخت کلینیک درمانی تخصصی خرم آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  کوروش ساکی با بیان اینکه در خرم‌آباد کلینیک تخصصی ساخته می‌شود گفت: در طرح تحول سلامت در استان‌ها چندین مرکز تخصصی اختصاص یافت که با توجه به نیاز درمانی استان پیگیر ساخت کلینیکی مجهز در مرکز استان شدیم.
وی ادامه داد: در ابتدا مشکل زمین داشتیم و نتوانستیم زمینی با موقعیت مناسب در مرکز شهر خریداری نماییم زمینی دریکی از مناطق پیدا کردیم که با بیمه سلامت به مشکل برخوردیم و هنوز حل‌نشده و در دادگاه در حال پیگیری است .
 ساکی با بیان اینکه اعتبار اجرای طرح در حال بازگشت به تهران بود اظهار کرد: کارشناسان وزارت خانه مدام پیشرفت طرح‌ها را رصد می‌کنند و از آنجایی‌ که تعیین زمین مورد نیاز این طرح زمان‌بر شده بود اعتبار آن در آستانه بازگشت به وزارت بود.
وی افزود: با توجه به‌ضرورت اجرای پروژه تصمیم گرفتیم قسمتی از بیمارستان شهدای عشایر را به این طرح اختصاص دهیم خوشبختانه فضای مدنظر در مرکز شهر و دسترسی به آن برای شهروندان بسیار آسان است و از این بابت جای نگرانی نیست.
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به شروع عملیات اجرایی پروژه تصریح کرد: ساخت کلینیک تخصصی مرکز استان در 3 طبقه و در قسمت انتهای شرقی بیمارستان شهدای عشایر آغاز گردیده و هم‌اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که کل اعتبار آن یک میلیارد و هشت‌صد میلیون تومان می‌باشد و با توجه به سرعت کاری مجری; پروژه در 6 ماهه دوم سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.