سی‌ان‌ان: توزیع کمک‌های اولیه میان مردم جزیره توفان‌زده پورتوریکو همچنان با مشکل روبروست

توزیع کمک‌های اولیه میان مردم جزیره پورتوریکو در پی توفان مخرب اخیر همچنان با چالش‌ها و مشکلات زیادی مواجه است.

سی‌ان‌ان: توزیع کمک‌های اولیه میان مردم جزیره توفان‌زده پورتوریکو همچنان با مشکل روبروستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی ان ان، توزیع کمک های اولیه میان مردم جزیره پورتوریکو در پی توفان مخرب اخیر همچنان با چالش ها و مشکلات زیادی مواجه است و مردم این منطقه توفان زده قادر نیستند کمک های مورد نیاز را دریافت کنند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان افزود در حالی که یک هفته از ورود توفان مخرب و ویرانگر ماریا به جزیره پورتوریکو گذشته است بسیاری از ساکنان این منطقه به شدت به کمک های اولیه نیاز دارند و ویرانی های ناشی از توفان باعث می شود ارسال کمک های اولیه برای ساکنان این جزیره با مشکلات و چالش های زیادی مواجه شود.

بر اساس این گزارش، کمک های بشردوستانه قابل توجهی در پی توفان ماریا به منطقه پورتوریکو ارسال شده است اما به علت آن که زیرساخت های این منطقه بطور کامل تخریب شده اند توزیع این کمک ها تقریبا غیرممکن است. بسیاری از کمک های ارسالی برای مردم جزیره پورتوریکو در بنادر این منطقه تخلیه شده اند ولی امکان توزیع وجود ندارد.

سی ان ان افزود نبود سوخت مورد نیاز برای کامیون ها یکی دیگر از عواملی است که ارسال و توزیع کمک های امدادی را برای مردم پورتوریکو با مشکل مواجه کرده است.

 

انتهای پیام/

 

شرایط دشوار امدادرسانی به مردم توفان‌زده پورتوریکو

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار