با مشارکت کمیته امداد و سپاه؛

احداث 320 مسکن در روستاهای محروم خوزستان

۳۲۰ خانواده مسکن در ۲۱۱ روستای محروم و دور افتاده در خوزستان با مشارکت کمیته امداد و سپاه احداث شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در مراسم افتتاح 320 مسکن محرومان با مشارکت سپاه و کمیته امداد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از رویکردهای کمیته امداد بحث توانمندسازی خانواده‌های این مجموعه است که مقام معظم رهبری نیز همواره نسبت به این موضوع تاکید داشته اند.

وی بیان کرد: در سال گذشته 100 درصد منابع قرض‌الحسنه اشتغال‌های کوچک استان جذب و بیش از 5 هزار و 500 فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

موصلی ضمن تشکر از اقدامات سپاه اظهار داشت: امروز 320 خانواده ایتام و دیگر نیازمندان در 211 روستای محروم و دور افتاده از یک سرپناه ایمن و مقاوم بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به اینکه از ظرفیت بسیجیان و گروه‌های جهادی در ساخت این منازل استفاده شده است، اذعان کرد: بیش از 200 پروژه جنبی زیرساختی دیگر نیز در روستاها در این مدت اجرایی شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: در سال گذشته از 8 هزار جهیزیه ارسالی با همکاری موسسه خیریه و مجموعه سپاه 2 هزار سهم به جوانان خوزستانی اختصاص یافت.

حجت‌الاسلام بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در این مراسم گفت: مراکز خانه های عالم که با تلاش و تدبیر مجاهدانه به ثمر رسیده ماحصل توافق سازمان تبلیغات، قرارگاه سازندگی و سپاه حضرت ولی عصر(عج) است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 50 پروژه خانه عالم در دست احداث است که امروز سند 32 مرکز آماده بهره‌برداری از سوی سپاه تحویل اداره کل تبلیغات اسلامی می شود.

بلک از روستاییانی که جهت احداث خانه های عالم همکاری و در این خصوص زمین هدیه کرده‌اند تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان اذعان داشت: علاوه بر تکمیل ساختمان‌های مذکور، 40 نفر جهت فعالیت در خانه‌های عالم جذب و تجهیزات مورد نیاز نیز تهیه و آماده تحویل است.

انتهای پیام/گ

بهره مندی نیازمندان خوزستان از مسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.