مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان:

شهید حججی الگوی شهادت طلبی بود

جوانان دهه ۹۰ رویشی جوانان سال ۶۰ را دنبال می کنند و در حلب وسوریه و عراق برای دفاع ازحریم آل الله مبارزه می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در دیداربا جانبازان بصیر لرستان گفت: دفاع مقدس یادآور روزهای سخت وتجاوزهمه جانبه به انقلاب اسلامی است.تجاوزی که با کمک دول بزرگ وجدیدترین تجهیزات انجام شد اما مکر خودشان به خودشان برگشت.

روشنی افزود: مردم انقلابی به تبعیت ازرهبرمردمی سیل سیل وارد عرصه دفاع ومقابله شدند وهمه مردانه و جانانه ایستادند.

وی ادامه داد: عزت ها وسربلندی ها برای ملتی به ثبت رسید که درطول تاریخ هیچ امامی چنین امتی را تجربه نکرده بودند.

مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران لرستان دربخش دیگری ازسخنان خود به رشادت شهید حججی و شهدای حرم هم اشاره کرد و گفت: این عزت وافتخار ابدی برای مردم ما به ویژه ایثارگران ،خانواده شهدا وجانبازان است.

روشنی افزود: ما وارث شهدا وایثارگران به عنوان یک سرمایه عظیم معنوی هستم وقطعا مسئولان مدیون ایثارگران و رشادت های آنها بوده و هستند.

وی با بیان این مطلب که برای هرمیزی ۷۲شهید خون داده شده است،تاکیدکرد: قدرشناسی وتکریم این سرمایه های عظیم الهی پاسداشت مکارم انسانی و الهی است .

روشنی ادامه داد: جوانان دهه ۹۰ رویشی جوانان سال ۶۰ را دنبال می کنند و در حلب و سوریه و عراق برای دفاع از حریم آل الله مبارزه می کنند.

وی گفت: شهدای حرم"شهیدحججی" الگو شهادت طلبی هستند، بنابراین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف همه است در این میان جانبازان هم می بایست ازخاطرات و رشادت هایشان برای جوانان صحبت کنند.

انتهای پیام/ د

شهدای حرم الگو شهادت طلبی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.