پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان مازندرانی

۱۴ میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان وام قرض الحسنه در ۶ ماه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران پرداخت شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید زین العابدین پرواسی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمند سازی نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد است تا زمینه خروج آن‌ها را از چرخه حمایتی امداد فراهم کند، گفت: ۱۴ میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان وام قرض الحسنه در ۶ ماه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ۶۷ درصد آن در قالب تسهیلات کارگشایی در حدود ۱۰ میلیارد تومان بوده است، افزود: محور فعالیت‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در مازندران شامل اعطای وام اشتغال، کمک به امر ازدواج و تامین جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی، تامین مسکن نیازمندان، فرهنگی وآموزش، تامین وسایل ضروری زندگی و سایر نیاز‌های مددجویان است.

پرواسی با بیان اینکه چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان درقالب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان پرداخت شد، گفت: وام اشتغال برای توانمند سازی مددجویان تحت حمایت و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی کمیته امداد پراخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران با توجه به اهمیت پرداخت وام‌های قرض الحسنه به مددجویان و مشارکت خیران افزود: زمینه‌سازی برای سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت با و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه در استان و ارائه خدمات به نیازمندان از طریق سپرده‌های خیران از دیگر اهداف مهم این صندوق است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار نفر از مددجویان در نوبت دریافت وام قرار دارند، گفت: تلاش می‌کنیم امسال با بهره گیری از ظرفیت خیّران و نیکوکاران و تقویت بنیه مالی صندوق به تعداد بیشتری از متقاضیان وام پرداخت شود.

پرواسی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ خوب باشیم می‌توانیم برای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان قدم‌های موثری برداریم، افزود: مردم خیّر مازندران می‌توانند با سپره گذاری در این صندوق زمینه توانمند سازی محرومان را فراهم کنند.

وی افزود: صندوق امداد ولایت کمیته امداد به شبکه شتاب متصل است و خدمات ارائه شده از طریق این صندوق به‌صورت خدمات بانکی به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/آ

پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.