پرداخت وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران

هشت میلیارد و ۶۹۰ میلون تومان وام کارگشایی از ابتدای امسال تاکنون به به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  زین العابدین پرواسی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران به پرداخت هشت میلیاردو ۶۹۰ میلون تومان وام کارگشایی به مددجویان از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد و گفت: سرفصل پرداخت این وام در بخش‌های مانند کمک هزینه خدمات ازدواج، کمک به امر ازدواج و تامین جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی، تامین مسکن نیازمندان، فرهنگی وآموزش، تامین وسایل ضروری زندگی و سایر نیاز‌های مددجویان بوده است.


وی افزود: علاوه بر پرداخت وام در سال جاری به چهار هزار و ۸۴۱ نفر در زمینه اشتغال و کارگشایی، حدود دو هزار نفر ازمتقاضیان جدید در نوبت دریافت وام قرار دارند.


وی گفت: درسالجاری تلاش می‌کنیم تا با بهره گیری از ظرفیت خیّران ونیکوکاران و تقویت بنیه مالی صندوق به تعداد بیشتری از متقاضیان وام پرداخت کنیم.


مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون دو میلیاردو ۶۴۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان از پرداخت شد، افزود: این تسهیلات در بخش‌های خدماتی، صنفی، تولیدی به افراد تحت حمایت داده شد.


پرواسی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمند سازی نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد است، گفت: دو میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران به مناسبت هفته دولت از طریق صندوق امداد ولایت اختصاص داده شد.


وی با اشاره به اینکه بیشتراین تسهیلات به مددجویان شهرستان‌های ساری، بابل، آمل و قائمشهر پرداخت شد، افزود: وام اشتغال در بخش‌های اجرای طرح‌های تولیدی و خدماتی به مددجویان داده شده است.


انتهای پیام/آ


کارگشایی در اشتغال مددجویان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار