اختصاص ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان

 به مناسبت هفته دولت ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، زین العابدین پرواسی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمند سازی نیازمندان و خانواده‌ های تحت پوشش این نهاد  است، گفت: ۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران  به مناسبت هفته دولت از طریق صندوق امداد ولایت  اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه بیشتر این تسهیلات به مددجویان شهرستان‌های ساری، بابل، آمل و قائمشهر پرداخت شد، افزود: وام اشتغال در بخش‌ های اجرای طرح‌ های تولیدی و خدماتی به مددجویان داده شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران با بیان اینکه امسال علاوه بر پرداخت وام به ۴ هزار و ۸۴۱ نفر  در زمینه اشتغال و کارگشایی، حدود ۲ هزار نفر ازمتقاضیان جدید  در نوبت دریافت وام قرار دارند، گفت: تلاش می‌شود تا با بهره گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران و تقویت بنیه مالی صندوق به تعداد بیشتری از متقاضیان وام پرداخت شود.

پرواسی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان از پرداخت شد، افزود: این تسهیلات در بخش‌های خدماتی، صنفی، تولیدی به افراد تحت حمایت داده شد.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران به پرداخت ۸ میلیارد و ۶۹۰ میلون تومان وام کارگشایی به مددجویان از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت: سرفصل پرداخت این وام در بخش‌های مانند کمک هزینه خدمات ازدواج، کمک به امر ازدواج و تامین جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی، تامین مسکن نیازمندان، فرهنگی وآموزش، تامین وسایل ضروری زندگی و سایر نیاز‌های مددجویان  بوده است.

انتهای پیام/ م

پرداخت تسهیلات میللیاردی اشتغال به مددجویان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.