سند برای حمایت از سالمندان

سند جامع حمایت از سالمندان مازندران تدوین شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران حرکت به سوی آینده، بهره گیری از استعدادها، همکاری‌ها و مشارکت افراد سالمند در جامعه را شعار امسال نهم مهر ماه عنوان کرد و گفت: مشارکت مردمی در جهت توسعه ارایه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه کشور به موضوع حمایت و ارایه خدمات مورد نیاز به سالمندان تصریح شده است، افزود: باید از توانمندی خیرین و تشکل‌های مردم نهاد و بنیاد‌های اجتماعی و فرهنگی برای تحقق ماموریت‌های هدف گذاری شده در این بخش بهره برد.

ربیع فلاح با تاکید بر این که موضوع حمایت از سالمندان و تقویت خدمات قابل ارایه به آنان در شمار اولویت‌های کاری استان است، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ظرفیت خوبی برای تحقق مسایل این بخش است و توان بخش دولتی و خصوصی نیز باید به جد پای کار بیاید.

استاندار مازندران با اشاره به این که خدمات به سالمندان باید در سراسر استان به صورت متوازن ارایه شود، افزود: سازمان‌های غیر دولتی باید نقشی پررنگ‌تر در این راستا ایفا نمایند.

وی با تاکید بر این که سند جامع حمایت از سالمندان مازندران تدوین شد، گفت: از استعداد‌های سالمندان در جهت پیشبرد امور سالمندان بهره گیری و از موازی کاری در این مورد پرهیز شود.

انتهای پیام/آ

سالمندان مورد تکریم قرار می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.