ساری،

آموزش خدمات بهداشتی به 250 مددجو

به 250 مددجوی کمیته امداد شهرستان بهشهر در 2 ماه نخست امسال آموزش خدمات بهداشتی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید موسی عمادی مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر با بیان اینکه این نهاد در بخش بهداشت و درمان نیز به مددجویان خدمات ارائه می دهد، گفت: آموزش خدمات بهداشتی به 250 نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان در دو ماه نخست امسال ارائه شد.

وی با بیان اینکه بیشتر این خدمات به مددجویان در مناطق محروم و منطقه ویژه اجتماعی ارائه شد افزود: کارگاه های آموزشی با هدف بالا بردن سطح علمی خانواده ها در خصوص بهداشت فردی و رعایت نکات ایمنی به مددجویان ارائه شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهرگفت: موضوعات مورد آموزش در این کارگاه ها شامل، رعایت بهداشت فردی ،رعایت اصول تغذیه ،مصرف نکردن دخانیات و... بود.

وی با بیان اینکه 70 نفر بیمار سالمند، زمینگیر و صعب العلاج در این شهرستان از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند افزود: به این افراد خدماتی در بخش های آموزش بهداشت، ویزیت و داروی رایگان، حق نگهداری از بیمار، توزیع سبد بهداشتی و غذایی، احداث و بهسازی سرویس بهداشتی ارائه شد.

عمادی با بیان اینکه این نهاد برای مددجویان خدمات و برنامه های مختلفی اجرا می کند، گفت: خدمات بهداشتی و درمانی سال گذشته به دو هزار و650 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان بهشهر به ارزش 795 میلیون ریال ارائه شد.

وی افزود: در شهرستان بهشهر ۵ هزار و 600 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار