برای افتتاح چند طرح عمرانی – دانشگاهی؛

سرپرست وزارت علوم به ایلام می‌رود

سید ضیاءهاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی – دانشگاهی به ایلام سفر می کند.

سرپرست وزارت علوم به ایلام  می‌رودبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار ایلام، بهره برداری از ساختمان جدید دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه ایلام و کلنگ زنی بوستان مرکزی بلوط این دانشگاه در زمینی به مساحت 4/5 هکتار از جمله اهداف حضور  هاشمی در دانشگاه ایلام به شمار می رود.

سرپرست وزارت علوم همچنین در مراسمی با حضور مسئولان استانی و رؤسای دانشگاه‌های استان، آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران را به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری و در آیین آغاز سال‌تحصیلی دانشگاه ایلام شرکت می کند.

برگزاری جلسه ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور مقامات و مسئولان کشوری از جمله سردار علی فضلی از برنامه‌های این سفر است.

همزمان با سفر هاشمی به ایلام، جلسه ستاد مرکزی اربعین دانشگاهیان با حضور اعضای ملی و استانی در دانشگاه ایلام تشکیل و سیاست‌های وزارت علوم برای مشارکت جامعه دانشگاهی در راهپیمایی بزرگ اربعین تعیین می‌شود.

برگزاری آیین اختتامیه سوگواری ملی اربعین دانشگاهیان و تقدیر از آثار برگزیده دانشجویان از دیگر برنامه های حضور سرپرست وزارت علوم در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه ایلام است.

سرپرست وزارت علوم را در این سفر حسین میرزایی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران این وزارتخانه همراهی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

سید ضیاء هاشمی سه شنبه به ایلام سفر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار