هفته ششم لیگ دسته اول

صعود شاگردان پاشازاده به رتبه دوم/ دیدار صبا و گل گهر به جنجال کشیده شد

هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با صعود نساجی مازندران به رتبه دوم جدول پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز(یک شنبه)  با برگزاری شش دیدار پیگیری شد.

تیم های مس رفسنجان و شهرداری تبریز از ساعت 15:30 امروز به مصاف هم رفتند که در پایان تلاش 2 تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در حساس ترین بازی امروز نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر میهمانش ملوان انزلی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. رحمان جعفری(24) و مجتبی ممشلی(79) برای نساجی و وحید حیدریه(89) برای ملوان موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه شاگردان مهدی پاشازاده با کسب 13 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نفت مسجد سلیمان به رتبه سوم صعود کردند و ملوان هم به رتبه دهم سقوط کرد.

فجرسپاسی در ادامه روند خوب هفته های اخیرش با تک گلی که جلال عبدی(39) به ثمر رساند توانست ایران جوان بوشهر را شکست دهد. فجرسپاسی با ای پیروزی در رده هشتم قرار گرفت و ایران جوان هم در همان رده هفدهم باقی ماند.

در قم شاگردان هومن افاضلی که  میزبان گل گهر سیرجان بودند در دقیقه 95 گل تساوی را به ثمر رساندند تا این بازی با نتیجه 2 بر 2 به اتمام برسد. کمیل محمدی(69) و جهانگیر عسگری(95) برای صبا و احمد حسن زاده(2 گل از روی نقطه پناتی، 18 و 73) گلزنی کردند. صبا و گل گهر با این نتایج به ترتیب در رده های شانزدهم و هقتم جای گرفتند.فجر با این پیروزی 9 امتیازی شد و به رتبه هشتم صعود کرد اما ایران جوان با همان 2 امتیاز در جایگاه هفدهم باقی ماند.

نکته جالب و عجیب این بازی جایی بود که داور به اشتباه سوت پایان بازی را ۳۰ ثانیه و زودتر وبدون احتساب وقت‌های تلف شده به صدا درآورد. همین امر با اعتراض فراوان بازیکنان و کادرفنی صبا همراه شد.  پس از این اتفاق داور تصمیم گرفت چهار دقیقه وقت تلف شده در نظر گیرد. در این زمان صبایی‌ها گل تساوی را به ثمر رساندند، اما داور جنجالی بازی پس از حدود ۲ دقیقه مشورت گرفتن از کمک داور این گل را سالم اعلام کرد که این بار شاگردان وینگو بگوویچ پیش از سوت پایان زمین بازی را ترک کردند، اما پس از گذشت دقایقی به زمین بازگشتند تا سرانجام این بازی جنجالی با تساوی ۲ بر ۲ پایان یابد.

ماشین سازی در دیدار خانگی با گل دقیقه 96 آلومینیوم اراک از این تیم شکست خورد. حامد پاکدل(10) برای ماشین سازی و حسین احمدلو(64) و میلاد احمدی(96) برای آلومینیوم در این بازی گل زدند.با این نتیجه ماشین سازی و آلومینیوم به ترتیب در رتبه های چهاردهم و سیزدهم قرار گرفتند.

در آخرین دیدار امروز هم تیم های مس کرمان و برق جدید شیراز به تساوی بدون گل رضایت دادند. مس با این توقف خانگی در جایگاه چهارم قرار گرفت و برقی ها هم در رتبه ششم ایستادند.

در آخرین دیدار این هفته تیم های اکسین البرز و شهرداری ماهشهر از ساعت 15:45 فردا در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/

نتایج هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار