هفته پنجم لیگ دسته اول

شکست خانگی یاران نکونام/ مدعیان صدرجدول در کسب پیروزی ناکام ماندند

هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با ناکامی 5 تیم بالای جدول در کسب پیروزی و شکست خانگی خونه به خونه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۹ دیدار به اتمام رسید.

در حساس ترین بازی این هفته تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد. میثم آقایی(۱۳) برای آلومینیوم و عباس یحیی بیگی(۹۲) برای نفت گلزنی کردند. این نخستین گل خورده شاگردان محمود فکری در فصل جاری بود.

خونه به خونه با هدایت جواد نکونام در آخرین دقایق برتری یک بر صفر مقابل فجرسپاسی را با شکست ۲ بر یک تعویض کرد تا بابلی ها حتی از کسب یک امتیاز این بازی خانگی هم محروم شوند و دومین شکست متوالی خود را تجربه کنند. روح الله باقری(۱۹) برای خونه به خونه و شاهین مجیدی(۹۰ و ۹۲) برای فجر سپاسی گل زدند.

شهرداری تبریز هم نتوانست از ۲ گل پیش افتاده اش در خانه مقابل بادران دفاع کند و در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ مقابل شاگردان محمد ربیعی رضایت داد. علی نظری(۴۱) و یاسر درویشی(۷۴) برای شهرداری و قائم اسلامی خواه(۸۳) و امیر میربزرگی(۹۴) برای بادران موفق به گلزنی شدند.

راه آهن قعرنشین با تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی تبریز نخستین امتیاز فصل را به دست آورد.

دیدار تیم های برق جدید شیراز و اکسین البرز با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. رضا فیروز زاده(۵۸) تک گل برق را به ثمر رساند.

در پرگل ترین بازی هفته ملوان در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مس کرمان، تیم دوم جدول گذشت تا کرمانی ها نتوانند از فرصت تساوی نفت مسجد سلیمان برای صدرنشینی استفاده کنند. صائب محبی(۹) بابک مرادی(۳۷) و شهریار مغانلو(۷۵) برای پیکان و یاسر فیضی(۵۷) و مقداد اکبر خواه(۶۰) برای مس موفق به گلزنی شدند.

گل گهر در سیرجان مقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید.

شهرداری ماهشهر در دقیقه ۹۷ دیدار مقابل نساجی مازندران برتری ۲ بر یک را از دست داد و به تساوی قناعت کرد. علی اصغر شیردل(۱۶ و ۸۴) برای شهرداری و مجتبی محبوب مجاز(۷۲) و روح الله عرب(۹۷) برای نساجی گل زدند.

در آخرین بازی این هفته تیم های قعر جدولی ایران جوان بوشهر و صبای قم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شکست خانگی یاران نکونام/ مدعیان صدرجدول در کسب پیروزی ناکام ماندند

انتهای پیام/

نتایج هفته پنجم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار