جدال شگفتی سازان جام حذفی برای صدرنشینی در لیگ دسته اول

رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزاداگان) عصر امروز با برگزاری دیدار‌های هفته پنجم آغاز می‌شود.

جدال شگفتی سازان جام حذفی برای صدرنشینی در لیگ دسته اولبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور(جام آزاداگان) که هفته گذشته به دلیل برگزاری بازی های جام حذفی تعطیل شده بود، عصر امروز با برگزاری دیدارهای هفته پنجم آغاز می شود.

تیم های دسته اولی که در رقابت های جام حذفی شگفتی ساز شدند و هشت تیم لیگ برتری را از دور رقابت ها حذف کردند به دنبال آن هستند تا با کسب نتایج لازم، شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش دهند.

تیم های نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، بادران تهران، شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران رقابت تنگانگی برای صدرنشینی دارند و در قعر جدول نیز تیم های راه آهن، ایران جوان بوشهر،صبای قم و آلومینیوم اراک در پی فرار از منطقه خطر هستند.

تیم نفت مسجدسلیمان که تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و با 12 امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک است باید به مصاف تیم 2 امتیازی آلومینیوم اراک برود. شاگردان محمود فکری در صورت پیروزی برابر آلومینیوم صدرنشینی خود را تثبیت می کنند اما تساوی یا باخت نفتی ها می تواند جایگاه این تیم را در جدول تنزل دهد.

تیم ملوان بندرانزلی که با درخشش در جام حذفی توانست تیم لیگ برتری سپیدرود رشت را از گردونه رقابت ها حذف کند باید در دیداری حساس به مصاف تیم دوم جدول یعنی مس کرمان برود، شاگردان نادر دست نشان به دنبال آن هستند تا با کسب سه امتیاز خانگی مقابل مس کرمان خود را به صدر جدول نزدیک تر کنند.

تیم های شهرداری تبریز و بادران تهران در حالی به مصاف یکدیگر می روند که شهرداری چی ها در حال حاضر با 3 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند، آنها با پایان هفته چهارم در تقابل با حریفان یک پیروزی و سه شکست را بدست آورده اند، بادرانی ها نیز با 10 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مس کرمان در رده سوم جدول جای دارند، شاگردان ربیعی از چهار بازی گذشته سه پیروزی و یک تساوی را به نام خود ثبت کرده اند.

تیم شهرداری تا بدین جای کار در مصاف با حریفان سه گل به ثمر رسانده و شش گل نیز دریافت کرده است، آماری نه چندان جالب که نشان دهنده این است که این تیم در کارهای هجومی و دفاعی با مشکلاتی مواجه است، تیم بادران نیز در تقابل با رقبا هشت بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده است و در مقابل سه بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است.

خونه به خونه بابل نیز میزبان تیم فجر سپاسی شیراز است، فجر سپاسی که توانست ده نفره باعث حذف تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان از جام حذفی شود ، در صورت پیروزی مقابل خونه به خونه در میانه جدول رده بندی قرار می گیرد.

راه آهن قعرنشین و بحران که بدون امتیاز و بدون سرمربی باید برابر ماشین سازی تبریز به میدان برود شانس چندانی برای پیروزی برابر شاگردان رسول خطیبی ندارد و مشخص نیست بحران این تیم ریشه دار و قدیمی تا چه زمانی خواهد داشت.

در سایر دیدارهای امروز تیم های برق جدید شیراز و اکسین البرز با یکدیگر دیدار می کنند، شهرداری ماهشهر میزبان نساجی مازندران است، گل گهر سیرجان به مصاف مس رفسنجان می رود و ایران جوان بوشهر در برابر صبای قم صف آرایی می کند.

 

انتهای پیام/

پیش بازی دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار