رونمایی کتاب در محمودآباد

کتاب بایسته‌های سواد رسانه‌ای در عصر ارتباطات در محمودآباد رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد اعلام کرد آئین رونمایی از کتاب «بایسته‌های سواد رسانه‌ای در عصر ارتباطات» تألیف بسیجی محقق و مدرس دانشگاه دکتر عنایت داودی با حضور مسئولین شهرستان در مصلی موقت نماز جمعه برگزار شد.


این آئین با حضورحجت الاسلام موسوی امام جمعه، محمدی معاون فرماندار، سرهنگ کیا فرماندهی سپاه، یوسفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس در مصلی موقت نماز جمعه محمودآباد برگزار شد.


این کتاب به قلم دکتر عنایت داودی محقق و مدرس دانشگاه، این اثر را تقدیم به شهید مدافع حرم محمودآباد شهید اسماعیل خانزاده و جانبازان و مدافعان حرم مازندران شد.


دکتر داودی در مقدمه کتاب گفت: فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید، جنبش جدید و تازه‌ای را در جهان و همچنین در حوزه ارتباطات و انتقال دانش به وجود آورده است.


وی افزود: امروزه تحت تأثیر رسانه‌ها و فناوری‌های اطلاعاتی، در عصر جدیدی از روابط انسانی به سر می‌بریم؛ ظهور فضای سایبر و امکاناتی که فناوری‌های اطلاعاتی به همراه آورده اند، امیدها، آرزو‌ها و کابوس‌هایی را به دنبال داشته است.


داودی سواد رسانه‌ای را برخورد هدفمند با رسانه‌ها دانست و تصریح کرد: سواد رسانه‌ای موجب بالا رفتن سطح آگاهی افراد جامعه به عنوان مخاطبین رسانه‌ها می‌شود و منجر به ارتباطی دو سویه و مشارکت جویانه با رسانه‌ها از یک سو و از سوی دیگر تقویت ساختار دموگراتیک جامعه در راستای مباحث مشارکت فعال در حوزه رسانه می‌شود.


انتهای پیام/ع


محمودآباد و رونمایی کتاب بایسته‌های سواد رسانه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.