ساری،

کتاب شاعران اشرف منتشر شد

کتاب شاعران اشرف تنها مرجع ادبیات معاصر شرق مازندران توسط حنیف خورشیدی و نادیا بشارنده سلوطی گرد آوری و به چاپ رسیده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر، گفت: چاپ کتاب شاعران اشرف به عنوان پایلوت در این زمینه نخستین کتاب گردآوری شده از مجموعه اشعار شاعران یک شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر صورت گرفت و در میان ادارات ارشاد استان مازندران رتبه نخست را به خود اختصاص داد و بخشی از هزینه چاپ این کتاب از اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تامین شد.

وی افزود: مراسم رونمایی کتاب شاعران اشرف و ١٧ عنوان کتاب دیگر از انتشارات اشرف البلاد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به زودی برگزار می شود.

کتاب «شاعران اشرف» تنها مرجع ادبیات معاصر شرق مازندران توسط آقای حنیف خورشیدی و نادیا بشارنده سلوطی گرد آوری و به ویراستاری مینا کشاورزیان به چاپ رسیده است .

کتاب شاعران اشرف تلاشی است در جهت شناساندن ظرفیت های ادبی و معرفی پیشکسوتان هنر نوشتن ، همچنین بازشناسی چهره پژوهشگران قدرتمند هنر اشرف در شرق مازندران .

حنیف خورشیدی گرد آوردنده این کتاب گفت: نیت گردآوردگان این مجموعه از جمع آوری آثار و احوال شاعران پیشکسوت اشرف البلاد، هم شناساندن این ستاره های جاودان ادب و هنر به مردم این خطه سرسبز از ایران است و هم شروعی برای معرفی جوان تر هایی که به طور جدی قلم می زنند و این شمع را برای نسل ها و عصرهای بعد فروزان می دارند .

این شاعر و نویسنده در ادامه افزود : مخاطبان مجموعه « شاعران اشرف » با سه نوع از بیان شاعرانه برخورد می کنند: شعر های سنتی و کلاسیک، شعرهایی با زبان محلی و مازندرانی و شعر هایی از نوع جدید و نیمایی .

عزت و عظمت کلمات این مجموعه در ساده ترین شکل خود می تواند مرز جغرافیای بسته ذهن را بشکند و راه به دل عمیق ترین تحولات معنایی باز کند تا جلوه های جدید زندگی را در تقابل و تعامل دو نیروی بزرگ بیرونی و درون هستی انسان را شادمانه برابر ما آشکار کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار