رونمایی از کتاب در آمل

کتاب شهدای لاریجان در شهرستان آمل رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل اعلام کرد علی حیدرزاده معاون فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه جهاد ارزش و سهم بالایی در پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران، در جنگ تحمیلی داشت، گفت: با گذشت چندین سال از پایان جنگ تحمیلی ایران و عراق، رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان اسلام را نباید فراموش کنیم.


وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد جنگ نرم سعی در نفوذ داخل خانواده‌های ما و انحراف افکار جوانان کشور دارد، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری یادواره‌های شهدا به ترویج رشادت‌های شهدا و ایثارگران شهرستان بپردازند.


حیدرزاده با بیان اینکه دستگاه‌هایی که کارمند شهید دارند به جمع‌آوری زندگی‌نامه‌شان پرداخته و به شکل کتابچه در آورند، عنوان کرد: زندگی‌نامه هر یک از این شهدا کتابی است که با انتشار زندگی‌شان درس بزرگی برای نسل‌های جدید می‌شود.


معاون فرمانداری ویژه آمل افزود: تاکنون اگر جهت شناساندن این شهدا کوتاهی صورت گرفته از سوی مسئولان امر بوده است بنابراین هر یک از مسئولان این شهرستان موظف به ترویج فرهنگ یاد و خاطره شهدای آمل هستند.


وی با بیان اینکه تاکنون در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس نویسندگان مازندرانی چندین کتاب به تحریر در آوردند، گفت: در این هفته نیز علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی، رونمایی از کتاب "شهدای لاریجان" به قلم خانم قاسمی و با حضوردکتر منصوری لاریجانی انجام می‌شود.


انتهای پیام/ع


کتاب شهدای لاریجان در آمل رونمایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.