بهره برداری از دانشگاه علوم تغذیه وصنایع غذایی

مسئولین دانشگاه در جمع دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشکده تازه تأسیس علوم تغذیه و صنایع غذایی گردهم آمدند تا ورود این دانشکده را به جمع دانشکده های فعال در حوزه آموزش و پژوهش تبریک گویند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یحیی پاسدار که مسئولیت مستقیم راه اندازی این دانشکده را بر عهده داشت در سخنانی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید از زحمات مسئولین و اعضای هیئت علمی برای آغاز به کار دانشگاه تقدیر کرد.
 فرید نجفی معاون آموزشی دانشگاه نیز در این مراسم دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی را شاهکار دانشگاه در حوزه آموزش در سالیان اخیر دانست و از مدیریت مناسب  پاسدار در پیگیری همزمان ساخت ساختمان و ابنیه بهمراه دریافت مجوز راه اندازی تقدیر کرد.
 فرید نجفی 3 منبع برای ارتقای جایگاه دانشگاه در رنگینگ جهانی را استاد ، دانشجو و مدیر مناسب دانست و گفت:در این راه مثلث دانشجو ، هیئت علمی و مدیریت هرسه وظایف خود را با توجه به ظرفیت هایشان انجام دهند تا شاهد ارتقای دانشگاه باشیم.

وی با بیان اینکه اساتید مهمترین ضلع پیشرفت دانشگاه هستند و باید همچون پدری مهربان برای دانشجویان الگو باشند از اعضای هیئت علمی دانشگاه خواست دانشجویان را چون فرزندان خود در دست یابی به اهدافشان کمک کنند.

 

انتهای پیام/ز

دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی  شاهکار دانشگاه  علوم پزشکی در حوزه اموزش است





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.