فعالیت 3 هزار و 600 طرح تولیدی خدماتی در شیروان

رئیس کمیته امداد شیروان گفت : هم اکنون حدود سه هزار و600 طرح اشتغال توسط مددجویان این نهاد در این شهرستان در حال فعالیت وخدمات دهی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی شیرزادی، رئیس کمیته امداد شهرستان شیروان اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت را مهمترین فعالیت این نهاد دانست وگفت: این طرح ها در زمینه های کشاورزی، دامپروری،  صنایع دستی، صنعتی و معدن وخدمات فعال هستند

وی افزود: از مجموع این طرح ها، دو هزار و 170 مورد آن در زمینه دامپروری اجرا شده اند.

شیرزادی همچنین از فعالیت  166 طرح صنایع دستی در زمینه های گلیم بافی وقالی بافی در این شهرستان خبرداد و گفت: بعد از دامپروری بیشترین طرح های فعال این شهرستان خدماتی هستند.

وی گفت: 831 طرح خدماتی هم اکنون توسط مددجویان شیروانی در کمک به حرکت چرخه اقتصادی وتولیدی این شهرستان دخیل هستند که اکثر آنان توسط مجریان زن سرپرست خانوار اداره می شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان شیروان در ادامه به طرح های جاری این شهرستان نیز اشاره کرد و تعداد این طرح ها را بیش از هزار و600 مورد برشمرد و گفت:  165 مجری طرح های جاری این شهرستان با توجه به احراز صلاحیت، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

شیرزادی افزود: امسال 43نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد موفق به اخذ تسهیلات اشتغال قرض الحسنه شدند.

وی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات اشتغال به این مددجویان بیش از 700 میلیون تومان هزینه شده است،گفت: 36 طرح اجرا شده در سال جاری از محل منابع داخلی کمیته امداد وتنها شش طرح از محل منابع بانک های عامل پرداخت شده است.

گفتنی است : امسال بیش از 700 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان متقاضی پرداخت شده است که حدود 500 میلیون تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد وباقی مانده نیز از محل منابع بانک ها تامین شده است.

انتهای پیام/آ

پرداخت بیش از 700 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان کمیته امداد شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.