پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان خراسان شمالی

رئیس صندوق قرض الحسنه کمیته امداد خراسان شمالی گفت : صندوق قرض الحسنه کمیته امداد خراسان شمالی در سال 96، هزار و 729 فقره تسهیلات کارگشایی به ارزش بیش از شش میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ رضا وحدانی رئیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد خراسان شمالی گفت : توانمند سازی مددجویان در حوزه‌های مختلف یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد محسوب می شود و در این راستا نیز سعی بر این است با ارائه وام های کارگشایی شرایط برای این توانمندسازی فراهم شود.

وی افزود: در سال 96، بیش از شش میلیارد تومان از منابع مالی خیران در این صندوق سپرده گذاری شده است، که امیدواریم با مشارکت به موقع مردم عزیز استان نسبت به حل مشکل نیازمندان ودریافت وام های کارگشایی اقدام شود.

وحدانی در ادامه با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت،گفت: صندوق امداد ولایت به منظور ارائه تسهیلات به خانوارهای کم برخوردار از طریق سپرده گذاری افراد برخوردار استان در مردادماه سال 95 کار خود را آغاز کرده است.

و رئیس صندوق قرض الحسنه کمیته امداد استان در ادامه به عملکرد صندوق امداد ولایت اشاره کرد وگفت: این صندوق در سال 95 حدود شش هزار تسهیلات به ارزش 16 میلیارد تومان در قالب وام کارگشایی واشتغال به مددجویان اعطا کرد.

انتهای پیام/آ

پرداخت وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.